5 Responses to “mighty men, mighty woman, Biblical anthropology”

  1. Steve Says:

    I had never heard of Angus Buchan, and have never read his books, so I probably have still less room to talk, but still I feel a bit uneasy about a mighty males conferences that seems to attract so many more people than other things that perhaps need more attention. Perhaps one of the results will be that these mighty males will give them a bit more attention, but I still have doubts.

  2. tiaan Says:

    Ja ja, okay, ek ken jou en jy ken my, so hier kom my stuiwer vir die armbeurs:
    Kyk verby die feit dat dit ‘n “Men’s Ministry” was en sien dit raak wat daar gebeur het. In ‘n Suid-Afrika met ons pragtige crime-rate en oulike politieke situasie is enige event waar MENSE (mans OF vrouens) bymekaarkom om te bid en in groot getalle optrek om saam die Here te loof ‘n regmerkie werd in my boekie. Loftus is al klaar uitverkoop vir 19 Julie se event en dit is beslis nie gelimit tot mans nie. Think about it.
    En so op die vrouens-topic: nie dat ek self die inhoud daarvan ken nie, maar het jy al gehoor van die Haddassa-konferensie van Moreleta? Ek is banger vir dit wat hulle dáár verkondig as vir Angus Buchan wat sê jy mag nie water met ‘n waterstok uitwys nie…;-)
    Peace out!

  3. Cobus Says:

    Ek volg nie Moreleta nie, so nee, vertel my iewers meer. Maar jy behoort te weet ek sal nie opgewonde wees nie:-)

    As ek verby die Men’s Ministry kyk sal ek waarskynlik steeds baie ongemaklik wees, maar siende dat ek nie daar was nie bly ek daar uit, en hou myself maar by die konsep.

  4. Pastor Paul Mabonga Says:

    Dear Pastor, Thanks for your commitments and you endeavors in serving Him. Much Christian greetings to you and your family from Uganda. Iam Pastor Paul Mabonga of Healing Centre Chruch. I would love to open up a ministerial relationship with this your ministry. Even i would love you to come and visit my church and bless the body fo Christ.

    Iam eagerly waitng to haer from you. Thanks and God Bless You Always.
    Your’s in Him,
    Pastor Paul Mabonga

  5. cobus Says:

    thanx for the comment, I’ve sent you a mail


Leave a comment